Napló

 2012.03.06. 20:02

Szóval, ez egy internetes napló, ugye? akkor miért írom mégis úgy, mintha olvasná is valaki? direkt figyelek arra, hogy érthető legyen, akár egy vadidegen számára is. pedig csak a saját magam szórakoztatására csináltam az egészet.

Hát akkor kezdjük itt!

A mai napot nem indítanám jó szívvel a legjobb iskolanapok nemzetközi bajnokságán. Hét órám volt, és igaz, hogy egy belőle ének, egy másik pedig tesi, de akkor sem volt könnyű túlélni. Az órák rettentő lassan vánszorogtak, mintha az időn is tavaszi fáradtság lenne. Vagy mintha még mindig nem józanodott volna ki (kedden!) a hétvégi bulikból. :P

Tehát:

reggel szokás szerint a hetes busszal mentem (és ma nem késtem le, mint tegnap, mert végre be lett állítva az ébresztőórám:)), és találkoztam... khm na most kéne Neki kitalálni vmi álnevet, a nagybetűvel írt személyes névmások helyett. Legyen Péter. Péter nevű barátom úgysincs, csak egy családtagom. Na mind1. (ja, ezentúl rövidíteni is fogok!és szmájlikat irogatni is, és csak reménykedhetek benne, hogy nem fognak azzal vádolni, hogy eladtam a művészetemet.. már ha volt valaha.) Szóval a buszon találkoztam petivel (jajj hát ez de aranys:) csak nehéz lesz megszokni. ahogy a sok zárójelezést is, mert megbontja a próza stilisztikáját.), ami jó, mert a közös buszozás plusz fél óra a napból, amit együttt töltünk. A buszút amúgy nem volt valami érdekes, most nem tanultam semmit (pedig szoktam, hajjaj..) és az egyetlen incidens ami megbonthatta a napkelte nyugalmát, az a harisnyám miatti siránkozásom, mert milyen már az h az első húsz percben kiszakad? tuti kínai...

Ja, még meg kell említenem, hogy láttunk egy furgont, amire jogobellák meg mindenféle joghurtok voltak felrajzolva. peti rögtön megkérdezte, ne reggelizzünk-e joghurtot? aztán eszébe jutott, h nyáron rakodóként dolgozott, és ott is ilyen kocsiból pakolták ki... a dinnyéket. Na, erre aztán felcsillant  aszemem:

-Lehet h dinnye van benne?!

A suliban sikeresen túléltem egy matekot, egy törit, egy éneket (ahol vmi csángó népdalból kellett felelnem, de ötöst kaptam. ami jó, főleg mert elsőfélévben kettesre zártak le énekből...) egy fizikát (a tanár  úrnak kisfia született a múlt héten, úgyhogy nem írtam meg a pótdogámat. szerencsére:) rossz pont, hogy a kisfiút Bánknak keresztelték. Most komolyan, szerintetek mennyit fogják cikizni szerencsétlent a suliban? plána amikor majd a bánk bánt veszik magyaron...) egy irodalmat 8majdnem jelentkeztem felelni, mert a Léda versek a kisujjamban vannak, de azért rájöttem h attól, aki önként jelentkezik, mindig többt követel) egy tesit (végre kimehettünk a parkba futni! hála a jóidőnek:)) és egy bioszt. Borzasztó, hogy egy olyan tárgyra, ami ráadásul még érdekel is, nem tudok tanulni. egyszerűen nem tudok, mert semmi időm és semmi energiám nem marad rá. így négy leckével el vagyok maradva bioszból, és hétfőn tz. pöpec. ráadásul hétfőn töri tz is, amit képtelenb vagyok az alapszintes csoportban megtanulni, ezért elkértem Borgia füzetét, mert szerintem ofőjobban diktál. na meg a faktos csoportban részletesebben is veszik a dolgokat. és most már tuti h jövőre, amint leadtam a kémiát, visszaveszem a törit, mert ez nekem nem tetszik. jó, persze az tetszik h mint például holnap is, nincs első két órám, de az már nem h nem tudok semmit töriből. és ez az egyetlen tárgy amit nem vagyok hajlandó egyedül tanulni itthon. elég az irodalom, a kémia, a matek és az angol. az ötödik vizsgatárgyamat jó lenne úgy tanulni, hogy vki leadja órán az anyagot.

Na, most aztán szép hosszú bejegyzést írtam. Mit mondjak? Jól esett. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr494293818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása