A nyomott hangulat...

 2010.08.25. 12:35

...oka egyértelmű, mindenki számára. Műlik a nyár, jön az ősz, de ez még semmi.  A legrosszabb természetesen a suli.

Rövid összefoglaló a nyárról:

1. állomás: Bella nagyszüleinél rontottuk a levegőt Nyéklátházán

2. állomás: Körutazás a szülőkkel kicsi de gazdag hazánkban (voltam Ópusztaszeren!)

3. állomás: Művészetek völgye!!!!

4. állomás: Kivertük a törököket a Nagyvázsonyi várból a nagyszülőkkel

5. állomás: Több mint huszadmagammal néztem meg a kimerült olajkutakat Bázakerettyén. (a melegre való tekintettel pedig néha meglátogattuk a helyi strandot, illetve az egészséges életmódra hivatkozva pedig sportversenyeket rendeztünk)

Eddig ennyi. Kábé. A kisebb cuccokat nem írom le (pl. Bellával bementünk a Városba és végigjártuk a second-hand boltokat) mert nem győzném ujjakkal...

A B.kerettyei tábor egész jó volt, azt az icipici dolgot leszámítva, hogy dobtak.

Na jó, ez így nem teljesen igaz. Merthogy ahhoz hogy valakit dobjanak, előbb járni kell valakivel a másik nemből. Heh, én ugrottam egy vázlatpontot.

Kifogás: Nincs ideje. Suli közben suliba jár, tanul, gépezik, sportol és alszik. Közbeközbe eszik is. Ezeket váltogatja, és nincs közte ideje.

Azt nem mondtam el, hogy nincsenek nagy igényeim. Nem fogok hisztizni, ha nem tudunk egy vagy két hétig találkozni. Ott az msn. vagy a Skype. Ezt itt a 21. század, kérlek! De inkább nem mondtam, az ilyesmi tuti, hogy csak féligazság. A mellébeszélés pedig csak arra jó, hogy nem bántson meg az igazsággal. Mondjuk ez a része kedves.

Hülye vagyok?! Valami olyasmi...

Lehetőségek:

1. nem szeret

2. túl hosszú volt az az egy év, amikor nem igazán találkoztunk

3. látott bikiniben és bleööh....

4. egy másik lány

5. valamit nagyon elrontottam abban a táborban. Úgy értem valami hülyeséget mondtam, vagy csináltam.

Például amikor Bellával meg pár helyi sráccal elmentem és éjfél után értünk haza (semmi különös nem volt, csocsóztunk meg sétálgattunk. Amúgy tök szarul éreztem magam, olyan hülyék voltak! Néha komoly önuralomra volt szügségem hogy nem szóljk be nekik pár alapvető nyelvtani hiba miatt!), csak tudtam, hogy Bellának nagyon tetszik az egyik gyerek (messze kimagaslott közülük mind értelemben mind kinézetben- bár azért egyvalakihez nem érhet fel...:D És kivételesen most nem Ben Barnes ra vagy Orlando Bloomra gondolok), és egyedül nem merne elmenni velük. Ami nem is baj, csak Ő is ott volt. És ahelyett hogy ottmaradtam volna vele, inkább elmentem azokkal a... Mind1.

Valószínű nem ezen múlott. Hanem mondjuk az összes vázlatponton.



A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr52246588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása